[Hlavní stránka]-[Místopis]-[Setkání]-[Alba]-[Video]-[Info]-[Foto]
 
[Program]-[Účastníci]-[Ze zákulisí]-[Páteční odpoledne]-[Lysá hora]-[Sportovní hry]-[kulturní večer]-[rozloučení]


Ze zákulisí

Organizátorem celého setkání v roce 2012 je Sdružení občanů Bystré.

Toto občanské sdružení bylo založeno speciálně pro tento účel. Registrováno bylo v prosinci 2011 u Ministerstva vnitra v Praze. Valná hromada, která se konala dne 7.12.2011 ustavující valná hromada stanovila základní výbor sdružení v tomto složení:

Předseda: Ladislav Gurecký
Místopředseda: Vlastimil Nohel
Pokladník: Zdeňka Toflová
Revizní komise: Petr Muroň, Radovan Garba

sdružení má 16 kmenových členů a další, úzce spolupracující občany místní části Janovic - Bystrého.

Tým organizátorů:

Ladislav Gurecký

vedoucí projektu

Vlastimil Nohel zástupce
Marián Jauerník zápis prezentace
Věra Thaiszová sportovní akce
Zdeňka Toflová kulturní program, pokladna
Petr Muroň správce Bystřanky
Václav Magdoň delegát - Bystré u Vranova nad Topľou
Radovan Garba delegát - Bystré u Poličky
David Fiedor delegát - Starkov - Bystré
Lukáš Gurecký delegát - Bystré, Orlické hory

Pro jednotlivé dílčí kroky celé akce byl vytipován tým "klíčových osob", které měly na starost speciální činnosti, související s organizací setkání.

hlavní koordinátor Vlastimil Nohel
raut Dagmar Muroňová
obědy Pavlína Winklerová
areál Stanislav Čala
cukroví Zuzana Gurecká, Marcela Čalová
občerstvení Petr Muroň
lékařská služba MUDr. Martina Thaiszová, Marie Muroňová
foto-video Vladimír Kutlvašr
Toi-Toi, pódium Rostislav Ralenovský
horský vůdce Čestmír Rečka
řidič Jiří Foldyna, Vlastimil Nohel
ohňostroj Marián Jauerník
dětský koutek Lucie Ohnheiserová, Hana Kutlvašrová
průvodce programem Marie Muroňová, Petr Skotnica
skákací hrad, trampolína Lucie Hofmanová
sportovní program Věra Thaiszová
kulturní program Zdeňka Toflová
hudba Vlastimil Nohel
ozvučení areálu Vladimír Kutlvašr
osvětlení areálu Petr Muroň

Přípravy

Příprava na setkání byla náročná a přípravný tým se pěkně zapotil. Několikrát se měnily podmínky, několikrát došlo ke změně plánu. Přes sebevětší snahu jsme ale věděli, že jednu věc prostě neovlivníme - počasí. Neustálé sledování předpovědí se stalo fenoménem přípravného období :-)

První fyzické přípravy započaly již ve středu odpoledne, kdy byla na místo usazena zbrusu nová udírna, přivezly se lavičky a nastavil se plán čtvrtka, kdy vypuklo hlavní výstavbové období.

Hlavní den příprav byl jednoznačně čtvrtek - sraz byl již v osm hodni a na programu byl převoz laviček, stanů, pódia, pak stavba v prostoru Bystřanky... úklid Bystřanky, příprava hasičské zbrojnice...vyvěšení transparentů, ozvučení...no bylo toho hodně.

Fotozáznam lze shlédnout v samostatném fotoalbu.

No a nakonec jsme si připustili trochu odpočinku..

No a vše nakonec dopadlo jinak :-(

V noci se objevil krátký, ale silný závan větru a naše práce přišla v momentě vniveč. Na místě se sešlo šest nešťastných Bystřanů, kteří mohli jen zkonstatovat - nyní nic již nezachráníme, ráno se musí škody minimalizovat...ale bolí to. Více snímků a rozsah škody je zřejmý ze speciálního alba.

Páteční ráno bylo ve znamení rychlých oprav způsobených škod. Práce započaly hned ráno po rychlém svolání klíčových osob. Poškozené konstrukce bylo nutné rychle rozebrat, identifikovat vadné díly a zahájit opravu. Ukázalo se však, že nosná konstrukce byla poškozena poměrně hodně, některé trubky bylo nutné rozřezat a znovu svařovat. Nicméně chlapi se "pochlapili" a i toto se nakonec podařilo. Stanové dílce bylo nutné znovu sešít - na slovo přišel i narychlo dovezený šicí stroj a šikovné ruce. Do oběda to na ploše vypadalo stejně, jako den předtím.
 

Tomuto tématu je věnováno samostatné fotoalbum

Janoviční Bystřané jsou však bohatší o další zjištění - problémy, které vznikají a podrážejí tak výsledky snažení, lze vyřešit i při nedostatku času, a prostředků, podmínkou je však plné nasazení a to se podařilo. Problémy se zničením stanů se aktivním zapojením zainteresovaných bystřanů i sousedů nakonec povedlo minimalizovat a odstranit do té míry, že neinformovaný návštěvník setkání ani nic nemohl postřehnout. Za to patří všem velké poděkování.

Nicméně  - vše bylo nakonec připraveno, poslední zkoušky našich mažoretek proběhly také v pořádku a tak se můžeme těšit na odpolední hosty.

No, a v neděli se hosté rozjeli do svých domovů a nezbylo, než vrhnout se na závěrečný úklid. Tedy - stejný postup, jako na počátku - jen o opačném pořadí. Sešla se tatáž partička, úkoly byly jasné a tak práce šla rychle od ruky. Bylo nutné nejen uklidit, posbírat odpadky, sundat všechny poutače, označení, rozebrat stany, rozebrat a složit stoly a lavice - a vše vrátit majiteli.

Několik posledních záběrů je uloženo v dalším - posledním fotoalbu.

A nakonec - trocha statistiky o dokumentaci akce:

dokumentační statistika

 
počet exponovaných snímků na akci celkem 4351
počet zveřejněných snímků na akci 1164
počet foto-alb 13
počet videí 79
délka nesestříhaného videa (min.) 44:25
zveřejněných sestřihů videí 4
Velikost obsazeného datového prostoru 57,8GB