[Hlavní
stránka]-[Místopis]-[Setkání]-[Alba]-[Video]-[Info]-[Foto]
[Program]-[Účastníci]-[Ze
zákulisí]-[Páteční odpoledne]-[Lysá
hora]-[Sportovní hry]-[kulturní
večer]-[rozloučení]
Organizátorem celého setkání v roce 2012 je Sdružení občanů Bystré.
Toto občanské sdružení bylo založeno speciálně pro tento účel. Registrováno bylo v prosinci 2011 u Ministerstva vnitra v Praze. Valná hromada, která se konala dne 7.12.2011 ustavující valná hromada stanovila základní výbor sdružení v tomto složení:
Předseda: | Ladislav Gurecký |
Místopředseda: | Vlastimil Nohel |
Pokladník: | Zdeňka Toflová |
Revizní komise: | Petr Muroň, Radovan Garba |
sdružení má 16 kmenových členů a další, úzce spolupracující občany místní části Janovic - Bystrého.
Ladislav Gurecký |
vedoucí projektu |
Vlastimil Nohel | zástupce |
Marián Jauerník | zápis prezentace |
Věra Thaiszová | sportovní akce |
Zdeňka Toflová | kulturní program, pokladna |
Petr Muroň | správce Bystřanky |
Václav Magdoň | delegát - Bystré u Vranova nad Topľou |
Radovan Garba | delegát - Bystré u Poličky |
David Fiedor | delegát - Starkov - Bystré |
Lukáš Gurecký | delegát - Bystré, Orlické hory |
Pro jednotlivé dílčí kroky celé akce byl vytipován tým "klíčových osob", které měly na starost speciální činnosti, související s organizací setkání.
hlavní koordinátor | Vlastimil Nohel |
raut | Dagmar Muroňová |
obědy | Pavlína Winklerová |
areál | Stanislav Čala |
cukroví | Zuzana Gurecká, Marcela Čalová |
občerstvení | Petr Muroň |
lékařská služba | MUDr. Martina Thaiszová, Marie Muroňová |
foto-video | Vladimír Kutlvašr |
Toi-Toi, pódium | Rostislav Ralenovský |
horský vůdce | Čestmír Rečka |
řidič | Jiří Foldyna, Vlastimil Nohel |
ohňostroj | Marián Jauerník |
dětský koutek | Lucie Ohnheiserová, Hana Kutlvašrová |
průvodce programem | Marie Muroňová, Petr Skotnica |
skákací hrad, trampolína | Lucie Hofmanová |
sportovní program | Věra Thaiszová |
kulturní program | Zdeňka Toflová |
hudba | Vlastimil Nohel |
ozvučení areálu | Vladimír Kutlvašr |
osvětlení areálu | Petr Muroň |
Příprava na setkání byla náročná a přípravný tým se pěkně zapotil. Několikrát se měnily podmínky, několikrát došlo ke změně plánu. Přes sebevětší snahu jsme ale věděli, že jednu věc prostě neovlivníme - počasí. Neustálé sledování předpovědí se stalo fenoménem přípravného období :-)
První fyzické přípravy započaly již ve středu odpoledne, kdy byla na místo usazena zbrusu nová udírna, přivezly se lavičky a nastavil se plán čtvrtka, kdy vypuklo hlavní výstavbové období.
Hlavní den příprav byl jednoznačně čtvrtek - sraz byl již v osm hodni a na programu byl převoz laviček, stanů, pódia, pak stavba v prostoru Bystřanky... úklid Bystřanky, příprava hasičské zbrojnice...vyvěšení transparentů, ozvučení...no bylo toho hodně.
Fotozáznam lze shlédnout v samostatném fotoalbu.
No a nakonec jsme si připustili trochu odpočinku..
No a vše nakonec dopadlo jinak :-(
V noci se objevil krátký, ale silný závan větru a naše práce přišla v momentě vniveč. Na místě se sešlo šest nešťastných Bystřanů, kteří mohli jen zkonstatovat - nyní nic již nezachráníme, ráno se musí škody minimalizovat...ale bolí to. Více snímků a rozsah škody je zřejmý ze speciálního alba.
Páteční ráno bylo ve znamení rychlých oprav
způsobených škod. Práce započaly hned ráno po rychlém svolání klíčových osob.
Poškozené konstrukce bylo nutné rychle rozebrat, identifikovat vadné díly a
zahájit opravu. Ukázalo se však, že nosná konstrukce byla poškozena poměrně
hodně, některé trubky bylo nutné rozřezat a znovu svařovat. Nicméně chlapi se
"pochlapili" a i toto se nakonec podařilo. Stanové dílce bylo nutné znovu sešít
- na slovo přišel i narychlo dovezený šicí stroj a šikovné ruce. Do oběda to na
ploše vypadalo stejně, jako den předtím.
Tomuto tématu je věnováno samostatné fotoalbum
Janoviční Bystřané jsou však bohatší o další zjištění - problémy, které vznikají a podrážejí tak výsledky snažení, lze vyřešit i při nedostatku času, a prostředků, podmínkou je však plné nasazení a to se podařilo. Problémy se zničením stanů se aktivním zapojením zainteresovaných bystřanů i sousedů nakonec povedlo minimalizovat a odstranit do té míry, že neinformovaný návštěvník setkání ani nic nemohl postřehnout. Za to patří všem velké poděkování.
Nicméně - vše bylo nakonec připraveno, poslední zkoušky našich mažoretek proběhly také v pořádku a tak se můžeme těšit na odpolední hosty.
No, a v neděli se hosté rozjeli do svých domovů a nezbylo, než vrhnout se na závěrečný úklid. Tedy - stejný postup, jako na počátku - jen o opačném pořadí. Sešla se tatáž partička, úkoly byly jasné a tak práce šla rychle od ruky. Bylo nutné nejen uklidit, posbírat odpadky, sundat všechny poutače, označení, rozebrat stany, rozebrat a složit stoly a lavice - a vše vrátit majiteli.
Několik posledních záběrů je uloženo v dalším - posledním fotoalbu.
A nakonec - trocha statistiky o dokumentaci akce:
dokumentační statistika |
|
počet exponovaných snímků na akci celkem | 4351 |
počet zveřejněných snímků na akci | 1164 |
počet foto-alb | 13 |
počet videí | 79 |
délka nesestříhaného videa (min.) | 44:25 |
zveřejněných sestřihů videí | 4 |
Velikost obsazeného datového prostoru | 57,8GB |